close
自己是一個步調很慢的人 
動作慢思考慢 適應慢反應慢
基本上,只有走路不慢

總聽見心裡那個吶喊著要快跑的聲音
是股與本性完全衝突背離的意志在心裡盤踞
有時,我享受著那種與目標不斷拉進距離的充實滿足
有時,奔跑的速度和兩旁模糊且無暇顧及的景致能令我莫名心安
或者,就只是純粹維持奔跑著的慣性狀態 一意孤行的意志反而使人更有存在感

當發現自己停止腳步了好長一段時間 那驚恐的感覺和落後的距離讓我耿耿於懷
嗯?醬啊~那就跑啊!

短期之內我沒有追逐的標的
只意識到時間巨人在後頭追趕
想要奔跑,似乎也不得不跑,但卻沒有目的地
可以關閉所有感知系統,假裝亳不在乎地奔去嗎?

或許我想要的不是奔跑
我只是想要自己的節奏而已。

whatever,奔跑吧
若不曾企圖前進,是永遠無法看見前方風景的
至於那些偶爾飄過來的疑慮與不安,就技術性的抛棄吧


Running--by No Doubt
Run
Running all the time
Running to the future
With you right by my side

Me
Im the one you chose
Out of all the people
You wanted me the most
Im so sorry that Im falling
Help me up lets keep on running
Dont let me fall out of love

Chorus:
Running, running
As fast as we can
I really hope you make it
(do you think well make it? )
Were running
Keep holding my hand
Its so we dont get separated

Be
Be the one I need
Be the one I trust most
Dont stop inspiring me
Sometimes its hard to keep on running
We work so much to keep it going
Dont make me want to give up

Repeat chorus twice

(the future)

arrow
arrow
    全站熱搜

    cellodream 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()